Bij schrijven.

27 mei 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Zo even bij schrijven van de afgelopen dagen. We hebben eigenlijk niet zo veel meer ondernomen want, we hadden een paar dagen ontzettend slecht weer. In die tijd hebben we een duur winkelcentrum bezocht daar kun je dus alleen betalen met een creditcard. Dus we hebben niks gekocht daar. We hebben wel bij de Walmart wat inkopen gedaan. Ik heb daar een paar leuke zomer hemdjes op de kop kunnen tikken voor $ 5,00 dollar per stuk. Vandaag hebben we voor het eerst in het zwembad gelegen daar was het lekker vertoeven. En gelijk maar een kleurtje op gedaan. Want dat hadden we nog niet zo veel. Het weer zat in de eerste weken een beetje tegen maar dat is nu helemaal weg het word alleen maar warmen en veel zon. De laatste 4,5 dag kunnen we genieten. We gaan nog 2 parken aan en hopelijk ook nog een Airboat tocht maken en kijken of we nog krokodillen kunnen zien. Hoop dat jullie genieten van de foto's.

Groetjes van Ed en Joke.

1. Margriet:
    27 mei 2017
    Geniet nog van jullie laatste dagen. Als jullie terug komen is het hier ook nog mooi weer.
    Groetjes. Margriet.
  2. Jeanny Bonnick:
    27 mei 2017
    he Ed en Joke, weer bijna thuis!! geniet nog maar goed!!!! groetjes, liefs, Jeanny
  3. Jeanne:
    27 mei 2017
    Hallo vacantiegangers even een berichtje
    Het is hier zomers warm en dat blijft nog zo voorlopig
    Geniet nog wat vande vacantie want ze is zo voorbij
    de tijd gaat vlug. Groetjes Jeanne bedankt voor de leuke foto's
  4. L.cv.Yperen:
    27 mei 2017
    wat een geweldige vakantie hebben jullie he hier is het nu van daag 32 graden en gisteren 29 dus behoorlijk warm maar we moeten niet klagen he het is toch nooit goed hahahahah veel liefs en genieten maar doeiiiiiiiiiiii bedankt voor het reisverslag xxxxxxxxx
  5. Martin:
    27 mei 2017
    Geniet er nog maar even van, hoewel het hier nu ook flink warm is.
    Groetjes,
    Annie en Martin
  6. L.cv.Yperen:
    29 mei 2017
    Hallo leuk wat te horen en zeker allemaal goeds hè geniet er maar van vandaag de laatste dansmaandag van het seizoen hopelijk is het vanavond niet te heet maar ook niet te slecht want ze geven heel erg slecht weer Door de avond vierdaagse is overal afgezegd maar zover is het nog niet het is nu 32grd tot 34 dus wel erg warm voor hier .Zo dat was het weer liefs en genieten maar hè zou ik zeggen tot gauw Joke en Edxxxxxx
  7. Ruud:
    29 mei 2017
    Neem die hondjes maar mee. Dan heeft muppy een grote familie.
    Als jullie nu nog eens de reis naar Hawai winnen kan ik wat langer spelen met jullie PC. :-)