SeaWorld

28 september 2018 - Clermont, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zijn we even naar SeaWorld geweest. We hebben alleen de Petshow gekeken we wilde ook nog naar Shamu gaan kijken maar, hebben we wat anders voor gedaan. Er is namelijk een nieuwe attractie in SeaWorld namelijk de Infinity Falls. Infinity Falls is een waterbaan. Die is vandaag getest met testers erin. Dus wij zijn er ook erin geweest Nou dat hebben we geweten we waren door en door nat. En wij maar denken dat het wel mee viel dus niet. Maar wel heel gaaf om dat mee te maken. Daarvoor hebben we de Orka show laten vallen. Maar we gaan nog wel een keer naar SeaWorld toe. In ieder geval gaan we maandag nog daar naar toe voordat we het vliegtuig nemen naar ons koude kikkerlandje. Hier is het al de vier weken boven de 30 à 35 graden geweest. Dus het zal tegen vallen als we aankomen. Hoop dat jullie dit lezen omdat we geen bijna geen reacties krijgen wat we erg jammer vinden. Ik doe er alles aan om jullie mee te laten genieten. Ik wens jullie veel lees plezier.

Groetjes van Ed en Joke vanuit Clermont Florida.

1. Margriet:
    29 september 2018
    Stoer dat jullie in die wateraanvoer zijn geweest.
    Geniet nog van jullie laatste dagen daar.
    Hier hebben jullie weer een jasje nodig.
    Groetjes. Margriet
  2. Jeanny Bonnick:
    29 september 2018
    Wat leuk die wildwaterbaan! Is jullie vakantie weer bijna voorbij he. Geniet nog maar de laatste dagen en een fijne reis terug naar huis.
  3. Jeanne:
    29 september 2018
    Hallo ik weet niet of het nu gelukt ls lk kom steeds uit bij de fotoo met de twee grote ijcoupes van 2017 denk dat ze nu wel op zijn
    Vandaag ook twee keer geprobeerd
    Bedankt voor de mooie foto
    ben je naar de wasserette moeten gaan of ben je opgedroogd door de zon? Beetje dom.
    Hier is het aan genaam weertje
    Genieten jullie nog maar een paar dagen van de zon De vacantie zit er
    Bijna op . Groetjes van mij en een goede reis terug ,