Magic Kingdom

23 september 2018 - Clermont, Florida, Verenigde Staten

Weer een verhaaltje voor jullie. Zoals jullie gezien hebben zijn we naar Magic Kingdom geweest. Het weer was weer geweldig en behoorlijk heet. We hebben behoorlijk peentjes gezweet. Alles wat we aan hadden was doorweekt ik had ook nog een behoorlijk zware rugzak op mijn rug want we hadden veel water mee genomen. Dat was wel nodig met dat weer. Maar we zijn gewoon door gegaan en van alles gezien en op zijn tijd even uit gerust. We zijn bijna tot sluitingstijd gebleven tot 18.00 uur. Want daarna was het alleen open voor de Halloween mensen. Wat je apart moest betalen want dat kaartje wat wij hadden was niet geldig voor de avond. Lekker naar huis gereden en even een stop gemaakt bij Miller's Ale House en daar heerlijk gegeten. Dat restaurant is een hele goede aanrader voor de gene die ook naar Amerika gaan. Elke dag is het daar Full House zoals 's middags en 's avonds. Toen naar huis gereden en het eten even laten zakken en toen heerlijk de douche in dat was wel nodig die dag. En dan op naar de volgende dag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden wat we gedaan hebben en zou zeggen tot de volgende keer.

Groetjes van Ed en Joke vanuit Clermont Florida.

1. Margriet:
    24 september 2018
    Wat een leuke en kleurrijke parade.
    Een mooie dag voor jullie.
  2. Martin:
    24 september 2018
    Klinkt als zware dagen! Denk er aan, jullie hebben vakantie. ;-) :-)
    Veel plezier!
  3. Jeanny Bonnick:
    24 september 2018
    Wat een heerlijke tijd voor jullie weer!!