Busch Gardens in Tampa.

20 september 2018 - Clermont, Florida, Verenigde Staten

Woensdag zijn we naar Tampa gereden en wel naar een park dat Busch Gardens heet. Het was een hele warme dag ik geloof de warmste dag die we mee gemaakt hebben in de tijd dat we hier zijn. Daar hebben we verschillende shows gezien. Maar we wilde graag naar de Gritters (dierenshow) maar toen hoorde we een vreselijke knal en wat bleek de stroom was uitgevallen dus, de show ging niet door. Ze kwamen wel met de uil, papagaai en een kakatoe naar buiten. Ik heb toen daar maar wat foto's gemaakt. Dacht zo geen show dan maar foto's ervan. Maar na een lange tijd was er weer stroom. We hadden wel flesjes water voor niks gekregen dat was wel nodig met die warmte want, wij waren bijna door onze water door. Zo flesje kost maar liefst 3 dollar wat 2,75 euro is. In een park is dat overal zo duur. Daarom nemen wij altijd zelf flesjes water mee. Maar later in middag begon het toch te regenen het was denk ik wel een flinke wolkbreuk. We waren net bij de auto toen het los barste. Het was zo erg dat we nog niet eens konden gaan rijden naar het resort. Na een kwartier konde we langzaam aan rijden en het ging ook nog flink donderen. Het was al tegen negenen toen we thuis waren en dood moe van het lopen en het warme weer. Maar ja na een goede nacht weer fris op en een rustige dag van gemaakt. Even naar een outlet geweest Ed heeft een korte broek gekocht en twee leren riemen. Ik heb helaas niks gevonden. Zelf een keer eten gemaakt in plaats van uit eten. We hadden nog wat sla en hamburgers liggen en daar hebben we frites in de oven gegaan en heerlijk op gepeuzeld. Morgen gaan we naar Magic Kingdom of Epcot. Nou ik wens jullie fijne lees en kijk plezier op naar morgen.

Groetjes van Ed en Joke.

1. Margriet:
    21 september 2018
    Wat een energie hebben jullie.dat was weer een mooie dag.
    Geniet er maar van.
  2. Frank & Agnes:
    21 september 2018
    Leuk weer, maar wat doet een foto van Ed tussen de rare vogels, ha ha ha (grapje).
    Veel plezier, en wij volgen.
    Bye
  3. Mariet:
    22 september 2018
    Fijn dat jullie zo kunnen genieten daar. Veel plezier verder.
    Groetjes, Mariet