SeaWorld

18 september 2018 - Clermont, Florida, Verenigde Staten

Zoals jullie zien zijn we vandaag naar SeaWorld geweest. Daar hebben we verschillende shows gezien. Ik was weer helemaal happy dat ik de diertjes weer kon zien. Vooral de Orka's en de Petshow ( honden en katten show ) Er waren ook drie teckels en konden rennen nou die waren niet bij te houden zodat ik niet op de foto kon krijgen. Maar goed hoor alle dieren waren geweldig. We zijn tot de laatste show geweest en dat was bij de Orka's. Daarna ging het sluiten dat was vijf uur. Naar de auto gelopen en weg gereden en heerlijk gaan eten bij Miller's Ale House. Waar we een heerlijke biefstuk hebben gegeten die was heel mals alszf er een engeltje op je tong .... Onder tussen heeft het flink geregend maar we hebben daar geen last van gehad omdat, we zalig aan het eten waren. Toen we weg gingen was het heerlijk droog dus niet nat geworden want het was me toch een bui! En verder hebben we de avond thuis door gebracht en naar American Got Talent gekeken. Waar ook Glennis Grace aan mee doet. Nou ze doet het heel goed woensdag is de uitslag we er gewonnen heeft. In tussen nog een wasje gedraaid en gedroogd. En nu is het tijd om te gaan slapen het was ons dagje wel.

Groetjes van Ed en Joke vanuit Clermont Florida.

1. Margriet:
    19 september 2018
    Jullie hebben er weer een mooie dag van gemaakt.
    Groetjes Margriet.
  2. Martin:
    19 september 2018
    Fijn dat jullie je zo goed amuseren, was een lange dag denk ik.
    Groeten,
    Martin
  3. Frank & Agnes:
    19 september 2018
    Wel leuk en heel herkenbaar.
    Doen jullie ook nog nieuwe dingen?
    We kijken uit naar de dingen die we nog niet gezien hebben.
    Zoals Disney Down-Town dat geheel verbouwd zou zijn, incl. nieuwe parkeergarage.
    Maar ook Legoworld dat niet alleen voor kids is. Enz., enz.
    Ook gaaf is Dinosaur World (kan met kortingscoupon die langs de weg liggen) langs de I4, een stukje richt. Tampa. Zijn wij ook geweest en echt de moeite.
    Zie ook; https://dinosaurworld.com/florida/

Verder is voor Joke de country winkel leuk nabij kruispunt van I4 & 27, daar is ook winkelcentrum Posner Park met het beste italiaanse restaurant (voor zijn geld) dat we kennen; "Cicis" (ook met kortingscoupon). Wij aten daar voor 10 dollar voor 2 personen, incl. onbeperkt salade bar & drinken!!!

Groetjes & have fun
    Frank & Agnes
  4. Frank & Agnes:
    19 september 2018
    We hebben jullie restaurant nog even opgezocht nav jullie goede bevindingen, zie ook; https://millersalehouse.com/
    Een aanrader dus, top, dank je wel.
  5. Frank & Agnes:
    19 september 2018
    Die Millers zitten trouwens veel in jullie omgeving;
    Orlando Metro Area;

Winter Park - Winter Park, FL

Winter Park Village - Winter Park, FL
  6. Jeanny Bonnick:
    19 september 2018
    Heerlijk Joke. Geniet maar fijn samen!
  7. Jeanne:
    19 september 2018
    Bedankt voor de leuke fotos
    Geniet er maar van
    Groetjes uit echt .
  8. Mylène:
    20 september 2018
    Vol dagprogramma. Orka’s vind ik altijd zo indrukwekkend. Lekker eten kan je daar goed! Maud en ik gingen in oktober graag bij Friday’s eten. Miller’s Ale House zal ik voor een volgende keer noteren. Geniet!