Rustige zondag

16 september 2018 - Clermont, Florida, Verenigde Staten

Na goed uitgeslapen zijn we rustig met de nieuwe dag begonnen. Het was een zonnige en een hotte dag weer tegen de 40 graden aan. In de middag zijn we naar Disney Springs geweest. Het was niet zo druk ik denk dat het te warm en geen vakantie periode is. Maar het was gezellig wandelen. Af en toe een winkel in om wat af te koelen dat was wel nodig. Na 2 à 3 uur rond gelopen te hebben zijn we weer huiswaarts gekeerd. Maar een tussen stop gedaan om wat lekkers te eten. We zijn naar onze favoriete visrestaurant geweest Red Lobster en daar hebben we heerlijk gegeten. We waren dacht ik rond 18.00 uur weer in het resort. Even rustig gezeten en toen heb ik de was gedraaid en gedroogd en weer fris in de kast. Daarna nog even wat gedronken en toen is Ed naar bed gegaan ik volgde later. Want ik wou dit stukje nog even schrijven. Anders hadden jullie niks om te lezen. Wat we morgen gaan doen is nog een vraagteken. Maar dat lezen jullie wel de volgende dag hopelijk met foto`s.

Groetjes van Ed en Joke Clermont Florida.

1. Margriet:
    17 september 2018
    Dat was weer een mooie dag voor jullie en wel heel warm.
    New hebben hier ook nog heerlijk zomerweer .
    Geniet ervan en groetjes. Margriet
  2. Martin:
    17 september 2018
    Daar is vakantie ook bedoeld voor, rustig aan doen en op z’n tijd lekker eten. Eten jullie ook lobster daar?
    Groeten,
    Martin
  3. Jeanne:
    Wat een warmte !
    Hier is mooi najaarsweer.
    Doe maar rustig aan
    Groetjes uit echt.
  4. Jeanne:
    24 september 2018
    Goede morgen Vandaag maar een
    beetje rustig aan doen
    Hier zijn we verlost vav de hitte.
    Gisteren de verwarming aangehadEn vandaag is het ook nog fris. Genieten
    Jullie nog maar even van de warmte
    Nog een fijne dag en groetjes van mlj.